Keletas žaidimų laisvalaikiui su šeima

atsisiųstiLaisvalaikio paįvairinimui siūlome keletą žaidimų, kurių sėkmė yra tiktai Fortūnos rankose. Visiems šiems žaidimukams nereikia ypatingo pasiruošimo, juos galima žaisti dviese, trise, keturiese ir t.t. Žaidimai tinka tiek vaikams, tiek kartu visai šeimai pažaisti.

Taigi, pirmas žaidimukas – Žodžių grandinė. Tikriausiai jį dauguma jau ir žinote.  Pirmas žaidėjas pasako dviejų žodžių junginį, pvz.: gražus namas, kitas žaidėjas turi pratęsti žodžių junginį, jį pradėdamas paskutiniu prieš tai pasakytu žodžiu (gali skirtis žodžių linksniai), t. y. namas didelis, kitas žaidėjas gali toliau tęsti – didelis obuolys, toliau – obuolių pintinė ir t.t. Jei žaidėjas nesugalvoja greitai ką pasakyti, jis gauna baudos tašką. Taškus galima užsirašinėti, surinkęs sutartą baudos taškų skaičių, žaidėjas iškrenta. Laimėtojas – žaidėjas, likęs paskutinis.



Žaidimas – Kas surinks daugiau taškų. Žaidimui reikia dviejų paprasčiausių žaidimų kauliukų. Žaidėjai susėda ratu ir paeiliui mėto kauliuką. Užrašomas kiekvieno žaidėjo išmestas taškų skaičius. Galima sutarti, kad jei išmestų abiejų kauliukų taškų skaičius yra vienodas, tarkim abu vienetai, tai tas žaidėjas papildomai sau užsirašo 10 taškų, jei abu dvejetai – 20 ir t.t. Žaidžiama iki sutarto taškų skaičiaus.

Žaidimas – Išvardink daugiau. Žaidėjai sugalvoja paeiliui temą. Pvz.: miestai. Sugalvojama paeiliui raidė, iš kurios turi prasidėti visi toliau vardijami miestų pavadinimai. Žaidėjas, kuris nebežino ką pasakyti, gauna baudos tašką. Toliau kitas žaidėjas siūlo temą ir raidę. Paprastai, čia improvizuoti galime visaip. Žaidimas tinkamas žaisti, kai su visa šeima vykstama ar į kelionę, ar tiesiog kažkur toliau važiuojama, tad kad kelionė neprailgtų, siūlome šį žaidimuką. Lavinama vaikų atmintis, mąstymas, dėmesio sukaupimas.

Žaidimas – Atspėk, ką sugalvojau? Žaidėjas mintyse sugalvoja kokį nors ar daiktą, ar gyvūno, augalo pavadinimą ir t.t. Sugalvojęs, žaidėjas garsiai pasako temą, pvz.:  gyvūnai. Kiti žaidėjai turi užduoti paeiliui po klausimą, o sugalvojęs žaidėjas turi atsakyti tik taip arba ne. Toliau žaidimą tęsia atspėjęs žaidėjas, jis sugalvoja žodį ir garsiai pasako temą.