LINKSMOSIOS ESTAFETĖS

krepšinis

Linksmosios estafetės – tai įvairiausios nuotaikingos, netikėtos rungtys, kurių metu žaidimų dalyviai būna susiskirstę į komandas, arba varžosi poromis ar dar kitaip paskirstytomis grupėmis. Šias estafetes kuo puikiausiai galima pritaikyti žaisti tiek vakarėlių, vestuvių, gimtadienių progomis, tiek ir laisvalaikiui praleisti.

ATŠILDYK MARŠKINĖLIUS

Užduotis, kuriai reiktų šaldiklyje iš anksto sušaldyti į rutulį suvyniotus šlapius kokius nelabai reikalingus marškinėlius. Šventės ar vakarėlio metu dalyvauja šiame žaidime tiek žaidėjų, kiek turime iš anksto pasiruošę šaldytų marškinėlių. Taigi, žaidimo tikslas – kuo greičiau žaidėjui, nenaudojant jokių priemonių, atšildyti marškinėlius ir juos apsirengti. Laimėtojas – pirmasis tai padaręs žaidėjas. Žaidėjai prieš užduotį, jei pageidauja gali nusirengti viršutinius drabužius, tam, kad jų nesušlapint. 

NUSKUSK BALIONĄ

Šiai užduočiai reikia turėti pasiruošus keletą balionų (tiek, kiek planuojama pakviesti žaidėjų, tarkim – 3,4,5). Taip pat reikalinga turėti skutimosi putų ir skutimosi vienkartinių peiliukų (tiek, kiek bus žaidėjų) ir markerių, ar storai rašančių flomasterių. Svarbiausia – būti nusiteikus šiek tiek išsipurvinti. Galima perspėti, kad dalyvaujantys žaidėjai nusiimtų viršutinius drabužius. Šventės metu pakviečiami žaidėjai, geriausiai tiktų vien vyrukai. Kiekvienam duodama po pripūstą balioną, flomasterį ar markerį. Žaidėjai nusipiešia ant savo baliono didelį veidą. Tada žaidėjams duodama po skutimosi peiliuką. Balionai apipurškiami skutimosi putomis. Užduotis: po signalo kuo greičiau ir kuo švariau nuskusti savo balioną. Pirmasis tai padaręs laimi. Tačiau, galima šią užduotį pasunkinti: į pripūsto baliono vidų galima pripurkšti plaktos grietinėlės. Ir tada, neduok die, balionas jį skutant sprogs… :)  

NUNEŠK LĖKŠTĘ

Šiai užduotėlei reikia keletos vienkartinių lėkščių. Komandų pirmi žaidėjai ima po lėkštę, ją užsideda ant galvos ir po vedėjo signalo turi lėkštę nunešti iki už keletos metrų pažymėtos ribos. Rankomis prilaikyti negalima. Jei lėkštė nukrenta, reikia ją užsidėjus ant galvos, toliau tęsti užduotį. Grįžus, kitas dalyvis toliau tęsia estafetę. Laimi komanda, pirma atlikusi užduotį. Žinoma, galima užduotį pasunkinti įdedant į lėkštę ką nors, tarkim šaukštą miltų… :)  

PATAIKYK ANT KĖGLIŲ

Išsirikiuoja vorele dvi komandos. Kiekvienos komandos priekyje 1 metro atstumu pastatyta po kėglį. Pirmi žaidėjai turi iš popieriaus iškirptą kartoninį tuščiavidurį žiedą su prie jo pririšta ilgesne nei 1 metro virvute. Po vedančiojo signalo pirmi žaidėjai, nejudėdami iš vietos, stengiasi kuo greičiau užmesti kartoninį žiedą ant kėglio. Užmetus, virvutė ir žiedas perduodamas kitam žaidėjui. Taip paeiliui mėto visi žaidėjai. Laimi komanda, kuri pirma atlieka šią estafetę. 

PERDUOK APELSINĄ

Visi estafetės žaidėjai išsirikiuoja eilėmis. Pirmi žaidėjai po smakru pasikiša po apelsiną ir smakru jį prispaudžia. Užduotis tokia: perduoti komandos draugui apelsiną taip, kad šis nenukristų, t. y. perduodama prispaudus smakru kitam, kuris taip pat turi priimti apelsiną. Jei nukrenta, tas žaidėjas, kuriam nukrito, turi iš naujo perduoti apelsiną. 

IŠTIRPINK 

Šiam žaidimukui reikės keleto sušaldytų ledo kubelių. Užduotis: kuo greičiau dalyvaujantiems žaidėjams ištirpinti ledo kubelį. Kubelio dėti į burną negalima. Laimėtojas – pirmas ištirpdęs ledo kubelį. 

PERDUOK ŽIEDĄ

Estafetei reikalingi dantų krapštukai ir du žiedai. Visi žaidėjai sustoja eile, vienas paskui kitą ir visi turi dantyse įsikandę dantų krapštuką. Pirmi žaidėjai turi dantyse įsikandę po dantų krapštuką, ant kurio užmautas žiedas. Po žaidimo vedėjo signalo, pirmi žaidėjai pasisuka į sekantį žaidėją ir jam turi perduoti žiedą taip, kad šias nenukristų nuo krapštuko. Toliau kiti žaidėjai tokiu pačiu būdu perduoda žiedą kitiems žaidėjams. Laimi komanda, pirma atlikusi užduotį. 

SUNKI KELIONĖ

Ant grindų trijų skirtingų spalvų kreidelėmis nupiešiama daugybė susikertančių takelių. Vienoje pusėje nubrėžiama trys tiesios linijos, kurios paskui jau kaip ir minėjau pinasi, kertasi ir pan. O kitoje, priešingoje pusėje, tie visi susipynę takeliai vėlgi užsibaigia trimis išeinančiomis tiesiomis linijomis. Prie kiekvienos įeinančios linijos stoja po žaidėją. Po signalo, žaidėjai turi eidami kiekvienas per savo liniją, nuo jos nenulipdamas, pereiti savo spalvos takeliu ir išeiti kitoje pusėje. Laimi greičiausiai atlikęs užduotį dalyvis. Variantas – prie kiekvienos spalvos takelio, kitoje pusėje ties išeinančiomis linijomis gali sėdėti po merginą, Po signalo žaidėjai taip pat turi kuo greičiau nukeliauti savo spalvos takeliu ir po to merginą turi grįžti atgal lygiai tokiu pačiu būdu. Laimėtojai – greičiausiai atlikusi užduotį pora. Šis variantas labai tinka vakarėliams. vestuvėms.

KREIVAS KELIAS

Ant grindų nupiešiama kreiva linija, ilgis gali būti apie 5 metrus. Tada dalyviai, paeiliui turi prisidėję prie akių žiūronus iš kitos pusės (kur tolina vaizdą), neatitraukdami akių nuo žiūronų, kuo greičiau pereiti nupieštą kreivą ar banguotą liniją, nenulipant nuo jos. Laimėtojas – greičiausiai atlikęs užduotį dalyvis.  

GREIČIAU IŠGERK

Dalyvauja du savanoriai žaidėjai, gali dalyvauti ir poros. Po vedėjo duoto signalo dalyviai turi pro šiaudelį išgerti stiklinę vandens. Laimėtojai – greičiausiai atlikę užduotį žaidėjai.

ŽELĖ DANTŲ KRAPŠTUKAIS

Šiai estafetei reikalinga iš anksto paruoštos nedidelės porcijos želė. Užduotis dalyvaujantiems šioje estafetėje: per tam tikrą laiką, naudojant dantų krapštukus, suvalgyti kuo daugiau želė.

BĖGIMAS SU POPIERIAUS LAPAIS

Kambaryje galima surengti bėgimo lenktynes, kurių metu teks gerokai palakstyti. kai nėra ką veikti, ypač įdomus bėgimas ant popieriaus ar kartoninių dangtelių. Bėgikai gauna po du popieriaus lapus ar kartono dangtelius. Užlipę ant vieno, deda antrąjį priešais ir kelia ant jo kitą koją. Tada pirmąjį lapą deda prieš antrąjį, žengia ant jo pirmąja koja ir t.t. Laimi greičiausiai pasiekęs finišo liniją žaidėjas. Jei žaidžia dvi komandos (po 2-3) žaidėjus, tai pirmi atlikę užduotį nubėga ir nuneša lapus kitiems prie starto laukiantiems dalyviams, kurie po to iškart startuoja. Atstumas nuo starto iki finišo gali būti apie 5 metrus.

SIUVĖJAS

Žaidėjai pasidalina į dvi komandas. Moterų ir vyrų turi būti po lygiai. Visi jie sustoja į dvi eiles taip: vyras, moteris, vyras, moteris. Išrenkamos dvi siuvėjos. Kiekviena jų gauna po nedidelę lazdelę, prie kurios pririštas ilgas tvirtas vilnonis siūlas arba kaspinas. Kai vedėjas duoda ženklą, siuvėjos pradeda siūti taip: vyrams siūlą ar kaspiną perkiša per kelnių klešnę, moterims- per rankovę. laimi siuvėja, greičiausiai apsiuvusi savo komandą. 

ESTAFETĖS, PERDUODANT DAIKTUS

Estafetė su žiedu. Pirmasis žaidėjas pakelia žiedą iš gofruoto popieriaus (arba medžiagos), užsimauna jį ant galvos, nupurto žemyn, išlipa iš jo. Antrasis jį pakelia, užsimauna ant galvos ir t.t.

Skrybėlė, šalikas, pirštinės. Pirmasis užsimauna pirštines, užsideda šaliką, skrybėlę, apibėga aplink kėdę, paduoda viską antrajam ir t.t.

Futbolas sėdint. Sėdėdami ant kėdžių ar ant žemės, žaidėjai vienas kitam abiem kojomis spiria didesnį kamuolį (popieriaus gniužulą).

Estafetė su pieštukais. Iš vieno kitam perduodamas toks statinys: ant dviejų pieštukų skersai uždėtas trečias.

Estafetė su adata ir siūlu. Į adatą įveriamas siūlas, adata perduodama kitam, šis ištraukia siūlą, įveria jį pats, perduoda adatą trečiajam ir t.t.

Degtukų estafetė. Pirmasis atsidaro degtukų dėžutę, išima degtukus, išstumia dėžutę, sudeda į ją degtukus, uždaro dėžutę, perduoda kitam.

Nosies estafetė. Pirmasis užsimauna ant nosies degtukų dėžutės viršelį, antrasis į jį įkiša savo nosį. Taip viršelis keliauja nuo nosies ant nosies.

Šaukštų grandinė, žiedo kelionė. Kiekvienas laiko dantyse įsikandęs po šaukštą. Iš šaukšto į šaukštą keliauja gabaliukas cukraus (saga, riešutas). Arba žiedas – nuo vieno šiaudelio ant kito.

Žaisti reikia ratu sustojus ar susėdus, vyrai paeiliui su moterimis. Imamas mažas kamuoliukas arba apelsinas. Jis dedamas po kaklu, suspaudus smakrą. Ir taip – iš kaklo į kaklą – yra perduodamas. Rankų naudoti negalima, tačiau reikia ir viską daryti, kad kamuoliukas nenukristų ant grindų.

ATSAKYK

Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas ir stoja dviem eilėmis, vienas paskui kitą. Vedėjas stovi priešais išsirikiavusias komandas priekyje. Po vedėjo signalo, pirmi komandų nariai atbėga prie vedėjo, kuris abiems nariams užduoda tą patį klausimą. Tada žaidėjai turi grįžti prie komandos draugų, su jais pasitarti dėl atsakymo į klausimą ir susitarus, koks bus atsakymas, bėgti kuo greičiau prie vedėjo ir jam pasakyti atsakymą. Tada jis grįžta prie komandos draugų, stoja į galą ir prie estafetės vedėjo bėga kitas žaidėjas. Vedėjas už teisingą atsakymą komandai skiria tašką. Vedėjas gali su savimi turėti popieriaus lapą, kur žymėtųsi, kuri komanda gauna tašką. Laimėtojas – daugiau taškų surinkusi bei greičiau subėgiojusi komanda.

KUR MANO BATAI?

Žaidėjų skaičius neribotas. Gali žaisti tiek vaikai, tiek didesni. Reikalinga dėžė. Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas, kurios sustoja prie nustatytos linijos. Priešais žaidėjus pastatyta dėžė (kokiu atstumu ji bus nuo žaidėjų, pasirenkate patys) į kurią visi abiejų komandų žaidėjai sumeta savo batus. Po signalo pirmi komandų žaidėjai bėga prie dėžės, susiranda joje savo batus, juos apsiauna ir grįžę stoja į galą. Toliau bėga kitas žaidėjas. Laimėtojai – komanda, kuri greičiau atliko užduotį.

 

mįslės, estafetės, žaidimai vaikams, vakarėlių žaidimai, žaidimai suaugusiems, gimtadienių žaidimai

 

 

 

4 comments


  1. debesiux

    Iš esmės estafetę “ATSAKYK” manau kuo puikiausiai galima pritaikyti ir vakarėliui ar gimtadieniui. Tokiu atveju klausimai gali būti linksmi, netikėti :)

  2. Tiesiog liux zaidimukai

  3. admin debesiux

    dekui :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>