ARBA TIESA ARBA DRĄSA
Šiam žaidimui reikia iš anksto pasiruošti sąrašą klausimų ir sąrašą drąsos variantų. Tarkim: klausimai tiesai gali būti: ar tiesa, kad miegodamas knarki? ar tiesa, kad užmiegi per 5 min.? ir t.t. Klausimai drąsai gali būti: aš galiu pabučiuoti draugą (-ę) iš kairės; aš galiu padaryti 30 atsispaudimų… ir t.t. Čia viskas priklauso nuo vedančiojo ir žaidimą organizuojančiojo išmonės, fantazijos ir draugų rato. Taigi, paruoštus tiesos klausimus ir drąsos variantus reikia sudėti ir skirtingus ar krepšiukus ar kepures ir pan. Visi susėda ratu ir paeiliui traukia tiesos klausimą. Jį ištraukę, skaito garsiai ir renkasi, ar į jį atsakyti. Jei nusprendžia į jį neatsakyti, tada traukia drąsos variantą ir jį perskaitę turi vykdyti, tai, kas jame parašyta.
TIESOS DRĄSOS KITAS VARIANTAS
Prieš tai buvusiam žaidimui puikiai tinka šis variantas: tiesos klausimus ir drąsos variantus reiktų surašius į lapelius sudėti į nedidelius balionėlius arba tiesiog pririšti prie balionėlių. Galima naudoti įvairių spalvų balionėlius tam, kad viskas būtų sumaišyta ir tokiu atveju, žaidėjai turi traukti bet kurį balionėlį ir vykdyti tai, kas jame parašyta, nesvarbu ar tai tiesa, ar drąsa. Jei balionėliai dviejų spalvų, tai viena spalva skiriama tiesai, kita – drąsai.
SUGEDĘS TELEFONAS PIEŠIANT
Žaidimas žaidžiamas taip pat kaip ir visiems gerai žinomas žaidimas „Sugedęs telefonas”. Žaisti gali nuo 5 žmonių ir daugiau. Tačiau šį kartą jums teks perdavinėti ne kokią nors frazę, bet piešinį. Pirmasis žaidėjas nupiešia kokį nors abstraktų piešinėlį. Antrasis žaidėjas 10 sek. žiūri į tą piešinėlį ir po to stengiasi nupiešti kuo labiau panašų į matytąjį. Taip piešinys keliauja ratu tol, kol grįžta pas pirmąjį žaidėją. O tada belieka piešinukus palyginti.
SUVAIDINK PASAKĄ
Žaidimą gali žaisti 5-10 žmonių. Visi kiti gali būti žiūrovais. Pasiruošimas šiam žaidimui iš anksto yra toks: reikia susirasti bet kokią vaikišką pasaką, kuri būtų visiems gerai žinoma. Ant atskirų lapelių reikia surašyti visus surastos pasakos veikėjus. Tačiau, žaidimo vedėjas ar organizatorius, ruošdamasis šiam žaidimui turi pasakos siužetą truputį iškreipti, ta prasme, turi sugalvoti kokį visai netikėtą pasakos posūkį, kurio visai nėra pasakoj, ar šiaip sugalvoti kokių nors tai pasakai visai nebūdingų įvykių. Geriausiai būtų ant popieriaus susirašyti mini pasakos siužetą. Taigi, žaidimo eiga tokia: Visi svečiai išsitraukia lapelius su pasakos veikėjais. Žaidimo vedėjas pradeda skaityti (sekti) pasaką, o visi svečiai – pasakos veikėjai turi vaidinti tai, ką skaito pasakotojas. O jei pasaka visai kitokia nei įprasta, tada prasideda… 🙂
PASIŽADĖJIMAI
Kiekvienas svečias turi ant popieriaus lapelių surašyti po pasižadėjimą, susijusį su jubiliatu. Tada žaidimo vedėjas lapelius surenka, sumaišo ir po vieną imdamas garsiai skaito. Visi turi atspėti, kas galėjo sugalvoti pasižadėjimus. Atspėjusiems galima įteikti simbolinius prizus.
JUOKINGAS PASAKOJIMAS
Žaidimui reikia popieriaus ir rašiklių. Žaidžia bet koks skaičius žaidėjų. Nustatomas laikas, per kurį žaidėjas turės parašyti pasirinktą skaičių sakinių, pvz.: 5. Galima skirti 30 sekundžių laiką. Pirmas žmogus per nustatytą laiką ant popieriaus pradeda rašyti kokią nors istoriją, aišku geriausia būtų juokingą. Pasibaigus laikui, žaidėjas užlenkia lapelį, palikdamas matomą tik paskutinį sakinį. Toliau kitas žaidėjas paima popierių ir perskaitęs paskutinį sakinį, turi vėl per tą patį laiką turi pratęsti pasaką, vėl užlenkdamas popierių ir palikdamas matomą paskutinį savo pasakojimo sakinį. Taip pasakojimą kuria visi žaidėjai. Vėliau, belieka garsiai perskaityti, kas gavosi.
KAS? KUR? KADA? SU KUO? KĄ VEIKĖ?
Senas vaikiškas žaidimas, tačiau puikia tinkantis ir suaugusiems. Esame ne kartą su chebra susėdę ar gimtadienio proga ar šiaip susirinkę ir laikui paįvairinti labai tinkamas žaidimukas. Geriausiai žaisti kai yra 3-10 žmonių. Taigi reikia popieriaus juostelių, kurių vienas galas truputį užlenktas ir rašiklių bent keletos. Kiekvienas dalyvis paima po juostelę su užlenktu galu ir ant to užlenkto galo parašo atsakymą į klausimą kas? Ta prasme rašo vieną žodį, na pvz.: draugas, stalas, prezidentas, uošvienė ir t.t. Svarbu kad tai būtų daiktavardis. Parašęs kiekvienas žodį, tą juostelės galą, ant kurio užrašytas žodis užlenkiamas į priekį taip kad kiti nematytų, kas parašyta. Tada visi keičiasi lapeliais, aš duodu kaimynui, kaimynas kitam šaliai sėdinčiam ir t.t. Toliau, ant to užlenkto galo rašomas atsakymas į klausimą kada? Parašius, visi užlenkia užrašytą žodį ir vėl keičiasi lapeliais. Tada užrašomas atsakymas į klausimą kur? Vėl užlenkiama ir siunčiama kaimynui. Tada užrašomas atsakymas į klausimą ką veikė? Užlenkus lapelį, keičiamės su kaimynu. Tada rašomas atsakymas į klausimą kas pamatė? rašome pvz.: pamatė kaimynas, Jonas, na vienu žodžiu bet kas… Užlenkus keičiamės lapeliais. Ir rašomas paskutinis atsakymas į klausimą kas atsitiko? na pvz.: apsiverkė, nuėjo miegoti ir t.t. Tada keičiamės lapeliais ir paeiliui po vieną išvyniojame ir skaitome. Tikrai patikėkit, deriniai būna neįtikėčiausi ir smagaus juoko begalė. IŠBANDYTA:)
SUKURK REKLAMĄ
Reikalingos priemonės: popieriaus lapeliai su paruošta anketa: „Daikto pavadinimas“, „Sudėtis“, „Vartojimo būdas“, „Vartojimo terminas“, „Reklaminis šūkis“, „Įžymus žmogus, kuris naudojasi šiuo daiktu“.
Eiga:
- Visi gimtadienio dalyviai gauna po popieriaus lapelį su anketa ir turi užpildyti anketą.
- Tuomet vedėjas išdalina visiems gimtadienio dalyviams daiktų pavadinimus: unitazo dangtis, lygintuvas, ausų krapštukai, dantų protezai, perukas, bikini ir t.t.
- Visi iš eilės pristato savo parašytą „reklamą“ nurodytam daiktui.
EMOCIJOS
Gimtadienio dalyviams išdalinami lapeliai su užrašytomis emocijomis. Kiekvienas turi pavaizduoti lapelyje užrašytą emociją (pyktį, geismą, neviltį, liūdesį, isterišką džiaugsmą, meilę ir t.t.), o kiti spėja. Laimi geriausiai suvaidinęs gimtadienio dalyvis.
ANAGRAMA
Žaidimas tinkamas tiek vaikams, tiek paaugliams. Reikia popieriaus ir rašiklių. Pasirenkama kokia nors tema, pvz.: gyvūnai, ir tada kiekvienam žaidėjui įteikiamas sąrašas su 5-10 tos temos žodžių, kurių raidės sumaišytos. Duodamas laikas, kad ir 2-3 min. per kurį žaidėjai turi iššifruoti kuo daugiau žodžių. Jaunesniems žaidėjams parenkami trumpesni žodžiai, vyresniems – ilgesni. Laimi daugiausiai iššifravęs žodžių. Žaidimas skirtas atidumui lavinti.
gimtadieniai, vestuvėms, krikštynų